Azt már tudjuk, hogy mennyibe fog kerülni a Windows 8, sőt már új frissítést is kapott pedig még meg sem jelent, így ideje volt, hogy begördüljön az első reklám is. A hírek szerint egyébként a Microsoft 1,5 milliárd dollárt költ az új operációs rendszer reklámokkal történő népszerűsítésére, aminek egy része a karácsonyi hirdetéseket célozza. Eme összegből lett finanszírozva az első tévéreklám is, mely bemutatja az érintésérzékeny OS-t, illetve azt, hogy mennyire családbarát rendszerről van szó.
A központi gondolat a Windows 8 esetében a "Windows Reimagined", ami szó szerint "újraképzelt Windwos", de értelemszerűen jobban hangzik az "újragondolt Windows" szlogen. A reklámok igazi zúdulására azonban október 26-án számíthatunk, amikor a Microsoft útjára indítja az új operációs rendszerrel szerelt PC-it és táblagépeit. Ahogy a céget ismerjük, minden sarkon ez fog majd szembejönni, hogy vegyünk Windows 8-at, de sokan vannak, akik nem csak pénztárca miatt, de még nemrég váltottak XP-ről Win7-re, így nem valószínű, hogy most beruháznának a Win8-ra. Október 29-én, San Franciscoban lesz majd bemutatva a Windows Phone 8, ami szintén érdekesnek ígérkezik.