Tény, hogy hiánypótló rendezvény az Ecommerce Expo. Bár külföldön évek óta divat a hasonló rendezvények szervezése, Magyarországon 2016 előtt nem volt rá példa. Pedig kétségkívül szükség van rá, hiszen az e-kereskedelem az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat. A KSH adatai szerint az e-kereskedelmi forgalom volumene 2010 óta évente átlagosan 38 százalékkal emelkedett.
Az Ecommerce Expo egyik legnagyobb előnye, hogy minden célcsoportot lefed: egy nap alatt minden megtanulhatnak a webáruház indításról azok, akik még csak most tervezik, de azoknak is rengeteg újat tud nyújtani, akik évek óta üzemeltetnek webáruházat. A 2017-es rendezvény több mint 40 válogatott előadása között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig. Valamint a résztvevők kérdéseit szakértők válaszolják meg különböző témakörökben az erre a célra kialakított külön teremben.
Az Ecommerce Expo nemcsak konferencia, hanem kiállítás is egyben. Idén 47 kiállító várja a résztvevőket. A kiállítók a hazai e-kereskedelem összes szegmensét lefedik, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merül fel a webáruházukkal kapcsolatban, biztosan találnak egy partnert, aki megoldással szolgál a problémájukra. Ráadásul mindannyian egyedi ajánlattal készülnek csak és kizárólag az Expo résztvevőinek.
A rendezvény szervezői több mint 2000 résztvevővel számolnak az e-kereskedelem minden területéről, akikkel lehetősége lesz kapcsolatot építeni. Ez 2000 potenciális partnert jelent a résztvevők számára.
Sztípity Róbert, a Shop.Builder.hu ügyvezetője szerint "a ma még csak a webáruházát megnyitni kívánóktól egészen azokig, akik már nemzetközi piacokra igyekeznek, egy nagyon széles, átfogó, minőségi előadásokat tartalmazó, nagyon színvonalas napot kaptok azok, akik kilátogattak az Expora" tavaly és a szervezők ígéretei szerint ez idén se lesz másként!
A rendezvény részletes tematikája és további tudnivalók a www.ecomexpo.hu weboldalon olvashatók.