A Microsoft keresőmotorja az Egyesült Államokon kívül nem nevezhető különösebben ismertnek és népszerűnek, amely meglehetősen kellemetlen annak fényében, hogy 2006 őszi elindítása óta a redmondiak minden alkalmat megragadtak a hirdetésére. A Yahoo mintáját követve az illetékesek most a Bing teljes ráncfelvarrása mellett döntöttek, hátha végre sikerül beszivárogtatni a köztudatba.
Az újratervezési munka az elkövetkező hónapokban folyamatosan zajlik, egyelőre a nyitólapot és találati oldalt sikerült ráncfelvarrni, ám momentán csak egyesült államokbeli IP-t használva próbálható ki a csinosabb felület.

Funkcionalitás szempontjából látványosak az előrelépések: a keresőmező legördülő menüjében eseti alapon a sima ajánlatok mellett megjelenhet a legrelevánsabb személy vagy termék, amelyről egy további kattintással azonnal kereshetőek kapcsolódó információk (például önéletrajz, fotó, videó, iránymutatás a térképen).

A megújult Bing továbbra is rendelkezik naponta cserélődő háttérképekkel, ám ezek alján a jelenlegi gyakorlattól eltérően már hírek is megjelennek. A kereső találati oldala lényegében azonos egy bizonyos riválisáéval, viszont legalább jóról másoltak. Végül természetesen megemlítendő a Bing friss logója is, amely láthatóan összhangban van a vállalat „lapos” dizájnnyelvével.