A Twitternél egyre több működéssel kapcsolatos kimutatást hoznak nyilvánosságra. Egy héttel ezelőtt az alkalmazottak nemi és etnikai megoszlásával kapcsolatban közöltek egy statisztikát, most pedig a második negyedév pénzügyi összefoglalóját tették közzé. Panaszkodni nincs okuk.
Az utolsó 3 hónap során több mint 16 millió új felhasználó csatlakozott az oldalhoz, így nagyot tévedtek azok az elemzők, akik a Twitter hanyatlását jósolták az év hátralévő részére. A június 30-án lezárt negyedévben 312 millió dollár bevételre tettek szert, ebből 277 millió folyt be a különböző reklámokból. Az oldal havi 271 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ami 24%-kal nagyobb az egy évvel ezelőtti felhasználói bázisnál.
A foci vb természetesen jót tett a hálózatnak, de nem vonzott túl sok új embert, az aktív felhasználókat viszont megmozgatta. Több száz millió felhasználó látogat úgy különböző Twitter aloldalakat, hogy nincsenek regisztrálva a rendszerben, így a látogatói bázis többszöröse a ténylegesen regisztrált felhasználóknak. Ez természetesen a hirdetők figyelmét is felkelti, a Twitter idén minden 1000 megtekintés után 1,6 dollárt zsebel be, ami a duplája a tavalyi árfolyamnak.