A jó marketing egyik legjobb példája a Microsoft és a Windows átütő sikere. Úgy tűnik, hogy a cég továbbra is fontosnak tartja a kommunikációt, legalábbis megnyitja Next nevű weboldalát, ahol a technológiákról és az azokat fejlesztő személyekről olvashatnak az érdeklődők.
Az előkészületben lévő About aloldal szerint „(A Next) a Microsoft sajátja történetek és beszélgetések számára, melyek arról szólnak, hogy mi új mutatkozik a horizonton." Az oldal jelenleg előkészületi (coming soon) állapotban van, az egyetlen meglévő blogposzt pusztán gratulál, ha máris rátaláltunk az oldalra, mert szándékaik szerint még nem kellett volna. A bejegyzés Steve Clayton műve, aki profilja szerint 13 éve van a Microsoftnál és csak nemrég költözött Redmondba, hogy történetmesélésbe kezdjen.
„Azért nem csak a Microsoftról lesz szó" - ígéri Clayton - „azt vizsgáljuk, hogy merre tart a technológia, miként hat életünkre és mik a fontos trendek. Újítások és újítók egyaránt pályára találnak itt, mi rájuk irányítjuk a reflektorfényt, ahogy a Microsoftra is."
Az oldal nyitott lesz a hozzászólók és hozzászólások irányában: „Végső soron Önökért jött létre az oldal, hogy megmutathassuk, kik is vagyunk, mit csinálunk és merre tartunk."
A főoldal tartalmaz egy listát a Microsoft legutóbbi Twitter megszólalásaiból. Az URL a Microsoft TechNet blogjára mutat, mely gyakran foglalkozik a cég termékeihez kapcsolódó technikai kérdésekkel.
A Microsoft egyelőre nem kommentálta a weboldal megjelenését. Cikkünket a ComputerWorld-től vettük át.