Elsőként az Egyesült Államokban elérhetővé vált az Outlook Premium webes levelezőrendszer előzetes változata. Ennek két előnye van a Microsoft-fiókhoz alanyi alapon járó ingyenes Outlookhoz képest: egyrészt nincsenek benne hirdetések, másrészt pedig opcionálisan lehetővé teszi az egyedi domainek (például kovacsfamilia.com) használatát. Amennyiben az ügyfélnek nincs még egyedi domainje, akkor a Microsoft képes lehet segíteni a gyors regisztrálásában, az első éves díját ráadásul állja a vállalat. Saját domain használata esetén összesen öt személyre szabott e-mail cím hozható létre az előfizetés keretében.
Az Outlook Premium előfizetési díja normál esetben évi 50 dollár, azaz durván 14 ezer forint. Ebből is egyértelmű, hogy a Microsoft elsősorban az otthoni felhasználók és mikrovállalkozások kegyeire hajt, ellentétben például a hasonló szolgáltatását inkább a KKV-kra és nagyvállalatokra szabott Google-től. Egyelőre nem világos, hogy Magyarországon mikor válhat elérhetővé a prémium levelezőszolgáltatás, továbbá képes lesz-e segítséget nyújtani a .hu végződésű domainek regisztrációjában.
(Forrás: The Verge, Microsoft | Nyitókép: Ryan Resella)