A ForeSee felmérése alapján az Amazon immáron zsinórban nyolcadszor lett az év legjobb online áruháza a felhasználói visszajelzések alapján. Az ünnepek alkalmával készült becslés során az Amazon a 100-ból 88 pontot szerzett, ami megfelel a tavalyi pontszámának.
Az elemzők szerint az Amazon hosszú sikere és vásárlóközpontúsága mellett nehéz elképzelni, hogy valaki is a nyomukba érne. Szerintük a cégeknek le kellene másolni ezt, a vásárlókra fókuszált hozzáállást, ami mellesleg óriási bevételeket is hozott az évek során. Az Amazon igen aktív vásárlókkal rendelkezik, november 26-án például 26,5 millió rendelés érkezett, ami másodpercenként 306-ot jelent.
Érdekesség, hogy a listán nagyot csúszott lefelé az Apple: a tavalyi második most csak 80 százalékot szerzett, ami az elmúlt négy év legrosszabb eredménye. Szintén 4 százalékot rontott a Dell, ők 77-et szereztek.