Ha valakit megkérdezünk, melyik keresőt szokta használni, általában a Google a válasza, és nem a Bing vagy a Yahoo. Így van ez Ausztráliában is.
A Roy Morgan Research piackutató cég részletes adatai szerint a Google valósággal ledarálta 2015-ben a riválisait Ausztráliában.
A becslések szerint 16 903 000 ausztrál (14 év fölöttiek) látogatta meg a keresőt legalább egyszer egy négy hetes időszak alatt. Ugyanennyi idő alatt a Bingnek 1 929 000, a Yahoo!7-nek 1 820 000 látogató jutott.
A számadatok alapján az ausztrálok nagyjából 552 millió órát töltöttek csak a Google keresőn tavaly.
A Bing és a Yahoo!7 számára további kedvezőtlen hír, hogy a felhasználóik még csak nem is ragaszkodtak a szolgáltatásokhoz: 99 százalék ugyanis a Google-t is használta mellettük.
Ha az előzőt lehet még fokozni, akkor hozzá kell tenni, hogy a több keresőt használók közül kivétel nélkül mindenki jóval több időt töltött el a Google-ön. A bingesek négy hét alatt átlag 24 percet keresnek, de a Google-t ugyanezen időszak alatt legalább 3 órát használják.