Sok cég a mai napig nem hisz a felhő-alapú adattárolásban - eközben egyesek milliónyi felhasználóval járnak előttük, köztük a Dropbox is. Drew Houston, a Dropbox alapítója elárulta, hogy az online tárhelyszolgáltatást már több mint 100 millióan veszik igénybe.
A Dropbox februárban ünnepelte az 50 milliós táborát, mostanra pedig jó úton halad, hogy borsot törjön az Apple, a Google, a Microsoft és az Amazon orra alá. Houston nem ijedt meg a riválisoktól, sőt, azt mondta, olyasmit próbálnak az ellenfeleik megalkotni, amit ők már négy éve megtettek.
A vállalat alapítója azt is kiemelte, hogy a céljuk az, hogy az emberek a fájljaikat bármikor elmenthessék, tekintet nélkül az eszköz logójára. A feltöltést idén ősszel a Vimeóval is könnyebbé tették, oda ugyanis már a Dropbox-mappából is tölthetünk fel videókat. A Facebookon megosztott Dropbox-adatok kedvelhetőek, kommentelhetőek, és csoportokban is megoszthatóvá váltak az idén.
A Dropbox azt kéri, mindenki mesélje el, mire használja a szolgáltatást. A legérdekesebb 100 sztorit 10 GB extra tárhellyel jutalmazzák, a top 10 pedig 100 gigabájtot kap.