Az Acer magyarországi szervizhálózata új szintre lépett: a Rikvest Kft. csatlakozásával a vállalat nemcsak a korábban kiesett Technotrade Solution & Capital Kft. helyét pótolta, hanem egy modernebb és ügyfélközpontúbb szervizszolgáltatást is bevezetett.
Az Acer Magyarország régóta kínálja a Közép-európai régióra kiterjedő Háztól-Házig garanciális és garancián túli szervizszolgáltatását. Eddig a meghibásodott készülékeket egy call-centeren keresztül lehetett bejelenteni, a terméket pedig futár szállította a brnói szervizközpontba. Bár Budapesten is működött márkaszerviz, a Technotrade Kft. bezárása miatt a helyi javítási lehetőségek csökkentek.
Most azonban a Rikvest Kft. bevonásával az ügyfelek még rugalmasabb megoldásokat kapnak. Az új partner zuglói telephelyén személyesen is fogadja az Acer készülékeket, emellett a háztól-házig szolgáltatás náluk is elérhető. Így az ügyfelek akár anélkül is eljuttathatják a hibás eszközt a szervizbe, hogy egy lépést is kellene tenniük otthonról.
A Rikvest Kft. vezetője évek óta dolgozik Acer szervizekkel, így biztosított a gyors és professzionális ügyintézés. A szervizfolyamat még gördülékenyebbé vált azzal, hogy mostantól nem szükséges call centeren keresztül intézni az ügyeket: elég kitölteni az Acer garancia menüpont alatt található online kérdőívet a Rikvest Kft. weboldalán. Ha mégis kérdés merülne fel, közvetlen telefonos kapcsolat is elérhető a szervizmérnöki csapattal.
Az Acer célja, hogy még inkább ügyfélközpontú szervizszolgáltatást nyújtson, amely nemcsak a garanciális javításokat, hanem a garancián túli szervizt is gördülékenyen kezeli. Az új partner bevonásával bővülnek a lehetőségek, és az Acer termékek tulajdonosai mostantól gyorsabb, könnyebben elérhető javítási lehetőségekhez jutnak Budapesten.