Az AOC közleménye szerint a cég 2020 harmadik negyedévében 27%-os piaci részesedésével az első helyen áll Európában a gaming monitorok (vagyis a 120 Hz-es vagy afeletti kijelzők) területén, Magyarországon pedig 41%-os piaci részesedéssel szintén az első helyre lépett. Mindezeken felül az IDC Quarterly Gaming Tracker jelentése szerint világviszonylatban is aranyérmes a gyártó, ez 20%-os piaci részesedést jelent.
Egy olyan piacról beszélünk, ami folyamatosan és drasztikusan növekszik, az előző negyedév 126%-os növekedést mutat az egy esztendővel ezelőtti számokhoz képest.
Az AOC külön kiemelte, hogy sikereihez nagyban hozzájárul a G2 széria, például a 24G2U monitor, ami elnyerte a "Legjobb Gaming Monitor" és a "Legjobb Kedvező Árú Gaming Monitor" díjakat. A G2-es sorozatból 2020 augusztusában mi az AOC C27G2ZU-t teszteltük, azon a véleményen voltunk, hogy a monitor villámgyors és megfizethető, de azért vannak kisebb hiányosságai. Az AOIC 24G2U nagyobb tervéréről, a 27G2U-ról egyébként videót is készítettünk:
Stefan Sommer európai marketing és üzletvezetési igazgató így nyilatkozott a cég eredményeiről:
"A legutóbbi negyedévben értük el a legnagyobb volument, amit valaha gaming monitorokból Európában értékesítettünk, ezért hatalmas köszönetet mondunk a vevőinknek. Az egész világban is ugyanez a trend érvényesül, így a világpiacon is vezető gaming monitor márkává léptünk elő. Hétköznapi AOC Gaming és prémium AGON márkái keretein belül az AOC folyamatosan fejleszti a legmodernebb gaming monitorait és a gaming monitorok területén továbbra is mi vagyunk a vevők első számú választása."
Az AOC & MMD Közép- és Kelet-Európa értékesítési igazgatója, Jiri Dubina pedig a következőket mondta:
"Magyarországon a gaming monitorok piacán hihetetlenül gyors felfutás látható és a nehéz időszak ellenére az értékesítési volumenünk szinte kétszer olyan gyorsan nőtt, mint a piac. A gaming monitorok területén a piaci részesedésünk meghaladja a 40%-ot, ezért meg szeretnénk köszönni magyar vásárlóinknak a belénk vetett bizalmat."