Hirdetés

Google+: mire elég a 250 millió?



|

Június 28-án ünnepelte a Google+ első évfordulóját. Ezen alkalomból a Google I/O konferencián bejelentették a sajtó előtt, hogy az egy év alatt regisztrált felhasználóik száma túllépte a 250 milliót.

Hirdetés

A nagy hír bejelentésével azonban egyik konkurens oldalt sem sikerült sarokba szorítani, csupán felhívta arra a figyelmet, hogy a közösségi oldal idővel fel tudja venni a küzdelmet a többiekkel. E hír minket is arra sarkallt, hogy statisztikai elemzések áttekintésével bemutassuk, milyen ellenfeleket is hívott ki maga ellen a Google+.

 



- Google+: Egy éves közösségi oldalként tagadhatatlan érdeme, hogy 250 millió regisztrált felhasználót tudhat magának, s tagjainak 60 százaléka havi szinten aktív is az oldalon. 50 százalékuk naponta bejelentkezik, de az oldalon töltött idejük nagyon alacsony, átlagosan 3-6 perc közötti. A fejlesztők azonban bizakodnak, hogy ez a szám megugrik és látnokaik azt is megsúgták nekik, hogy 2012 végére a tagok száma 400 millióra fog emelkedni. Érdekes párhuzam, hogy a GMail 350 millió felhasználójának eddig mindössze csak 60 százaléka vette a fáradtságot, hogy aktiválja a Google+ fiókját.

 



- Facebook: próbálnánk csak megfeledkezni róla! Úgy tűnik a Google+-nak nagyon össze kell szednie magát, ha el akarja bitorolni a vezető közösségi oldal címet. A Facebook több mint 901 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, csak 2011 januárja óta több mint 200 millióval növekedett meg a tagok száma. Lassan már nem létezik olyan cég, vállalat, magánvállalkozás vagy intézmény, melynek ne lenne Facebook oldala. Egy átlagos felhasználó 6 óra 33 percet tölt minimum az oldalon, 130 ismerőse van és 80 lájkolt oldala. Hetente nem kevesebb, mint 3,5 milliárd megosztása van a közösség tagjainak.

- Pinterest: korábban már részletesen bemutattuk ezt az oldalt, most csak összefoglalva a korábbiakat, elmondható, hogy a Pinterest az ötödik legnagyobb közösségi oldal. Jelenleg 11,7 milliós táborral rendelkezik, de a számuk folyamatosan nő, ugyancsak egy éves oldal, mint a Goggle+, de utóbbival ellentétben itt a látogatók minimum 1,5 órát töltenek el.

 

 

Látogatóinak száma 429 százalékkal növekszik, ami annyit tesz, hogy 13 millióan szörfölnek az oldalon havonta. A Facebook adatlappal regisztrált Pinterest tagok egyötöde (2 millió) napi szinten látogatja az oldalt.  Nem véletlenül nevezte a Time tavaly a leggyorsabban fejlődő közösségi oldalnak.

- Twitter: a 555 milliós táborral rendelkező kismadaras oldal is bekerült az elitbe. A 6 éve alapított oldal felhasználóinak 50 százaléka napi szinten aktív, és nem kevesebb, mint 340 millió tweetet termelnek ez idő alatt. Átlagosan egy Twitter felhasználó 36 percet tölt az oldalon.

 


Most hogy tisztában vagyunk az erőviszonyokkal, csak sok szerencsét kívánhatok a Google+-nak. Végül is Thermopülánál is csak háromszázan voltak.

(A cikkhez még innen is szereztünk néhány adatot)

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.