Mint ismeretes, az Nvidia Reflex technológiája, amelyről a GameStar itt írt részletesen, minimálisra csökkenti a bemeneti késleltetést - ami bár nem feltétlenül szükséges a Skyrim vagy The Witcher 3 játékokhoz, de isten áldása lehet az Overwatchhoz vagy CS:GO-hoz. Megfelelő monitorral és egérrel pedig még meg is mérhetjük ezt.
Összefoglalva, a teljesítmény- és adatfanatikusoknak érdemes megfontolnia az Nvidia Latency Analyzer eszköz használatát, ha képben akarnak lenni, pontosan hány ezredmásodperc telik el a gomb megnyomása és a játék reakciója között.
Az Nvidia szerint ez a fajta mérés eddig lehetetlen volt a játékosok számára, ha nem rendelkeztek egy, nagyjából 7000 dollár magasságában járó, speciális felszereléssel. Ehhez azonban most elég egy 360 Hz-es G-Sync kompatibilis Acer, Alienware, Asus, vagy MSI monitor is (és persze egy GeForce GTX 900-as, vagy ennél újabb videokártyára, illetve a legújabb driver), ami még így sem olcsó, de legalább megfizethető, és remélhetőleg az Nvidia az idő múlásával egyre nyitottabbá válik majd ezen a téren is.
Mindenesetre az analizáló eszközzel sokkal jobb képet kaphatunk rendszerünk általános bemeneti teljesítményről, arról, hogy a válaszidő mennyiben függ a játéktól, a GPU-tól, a monitortól és az egértől.
Egyelőre csak néhány hitelesített gamer egér kompatibilis az Analyzer eszközzel. Az Nvidia nyilvánosságra hozta a teljes listát:
- Acer: GM310, Predator Cestus 330, Predator Cestus 350
- Alienware: AW610M
- Asus: ROG Chakram Core
- Corsair: Dark Core RGB PRO & Pro SE
- Logitech G: Pro X Superlight
- MSI: GM 41
- Razer: Deathadder V2
- SteelSeries: Rival 3
Bár a lajstrom elég szűk, de az idő múlásával bizonyára ez is bővülni fog. Ha csak arra gondolunk, hogy ezeket az egereket nem kifejezetten az Analyzer támogatására fejlesztették, így más egereket is alkalmassá lehet tenni az Nvidia szabványához némi szoftverfrissítéssel.