A szerkesztőség néhány tagjával élőben néztük Kölben, amikor Jensen Huang, az Nvidia első embere bejelentette az új generációs videokártyákat és a hozzájuk kapcsolódó technológiai megoldásokat. Hogy a zöldek mennyire hittek abban, hogy a sugárkövetés a jövő, azt remekül tükrözi, hogy 10 év után lecserélték a jól bejáratott GTX elnevezést, és azóta az RTX modellek dominálják a piacot.
A Battlefield V volt az első játék, ami már a megjelenéskor támogatta a sugárkövetést, azóta pedig folyamatosan bővült a lista, amit büszkén vezet is a saját weboldalán az Nvidia. A vállalat most bejelentette, hogy átlépték az 500 támogatott programot, amiből 380 videojáték.
A sugárkövetés elképesztően hardverigényes folyamat volt, és még mindig az, ezért is kezdte el a vállalat egyéb fejlesztésekkel is megtámogatni. Így vált a DLSS az egyik legfontosabb technológiává, ami különösen sokat segít akkor, ha a Ray Tracinget is bekapcsoljuk, de a gyengébb vasak esetében egyébként is érdemes ehhez folyamodni, hogy javítsunk a teljesítményen. A DLSS 1 még elég komoly gyerekbetegségekkel küzdött, a DLSS 2 már valóban forradalmi volt, de a képkocka-generálásra is képes DLSS 3 tette igazán magasra a lécet, így érthető, hogy az AMD is nagyon teper a Fluid Motion Frames technológiával.
A Ray Reconstruction technológiát is tartalmazó DLSS 3.5-öt egyelőre a Cyberpunk 2077 Phantom Liberty és az Alan Wake 2 kapta meg, de december 6-án a Call of Duty: MWIII-ba is megérkezik.