Az AMD FidelityFX Super Resolution 2 még elődjénél is hatékonyabban képes felskálázni a felbontást, hogy akkor is megfelelő látványvilággal élvezhessük a játékokat, ha a gépünkben pihenő hardverek picit nehézkesen futtatják azokat.
Korábban PC-n és a szintén számítógépnek tekinthető Steam Decken volt elérhető a piros csapat ezen megoldása, de időközben új platformok is a célkeresztbe kerültek.
Az Xbox munkatársa, Jason Ronald a Twitteren harangozta be, hogy az FSR 2.0 hamarosan már a Microsoft konzoljain is szolgálatot teljesíthet. Sőt, nem csak a frissebb Xbox Series X és Series S esetében lesz elérhető, hanem még a korábbi generációhoz tartozó Xbox One-on is. A konzolok fejlesztőcsapatai elvileg már meg is kapták a hozzáférést a technológiához, és aktívan tesztelik, hogy mi mindent tudnak vele alkotni.
A konzolos tábor számára eddig sem volt ismeretlen a felskálázás, hiszen a Sony és a Microsoft is előszeretettel élt ezzel a megoldással korábban, de azért az még kérdéses, hogy az FSR 2.0 miként teljesít majd a játékokban. Megeshet, hogy sok játékba nem is lehet majd belepakolni technikai akadályok miatt.
Továbbá valószínűleg azt is érdekes lesz majd látni, hogy az Xbox One hardvere hogyan birkózik meg az AMD technológiájával, illetve milyen játékok használják ki - mostanában egyre többen engedik el az előző generációs gépeket.