Az AMD a márciusi GDC-n leplezte le a játékokban használt felskálázó technológiája, a FidelityFX Super Resolution második generációját, ekkor pedig alaposan elmagyarázták, hogyan működik majd, és milyen előnyökkel jár az FSR 2.0, illetve a hasonló végeredményt más módszerrel elérő RSR. Azt nem tudták megmondani, mikortól élvezhetik a gamerek a jobb teljesítményt, amit a felskálázott képkockák adhatnak - nemrég viszont erre is fény derült.
A Radeon videokártyák és a hozzájuk tartozó illesztőprogramok készítői magukban nem tudják meghatározni, mikor is jelenik meg az FSR 2.0, ugyanis ezt az adott játék fejlesztőinek kell implementálni a játékukba. Az AMD egy közleményben elárulta, melyik játék lesz az első, amelyikbe bekerülhet az új technológia, és mikor jelenik meg a frissítés, amelyik magával hozza.
Legelőször a korai demonstrációkban is résztvevő Deathloop támogatja majd a FidelityFX Super Resolution új generációját, az ehhez szükséges frissítést pedig már május 12-én kiadhatják, hacsak nem csúszik az utolsó pillanatban valami komoly hiba a patchbe.
Az Arkane időhurkos kalandja mellett több más alkotást is kiemeltek, amik dolgoznak a felskálázó technológia implementációján. Ezek közül talán a Microsoft Flight Simulator és a Forspoken a legérdekesebb, de a listában megtalálható az EVE Online, az Asterigos, a Delysium, a Farming Simulator 22, a Grounded, a NiShuiHan, a Perfect World Remake, a Swordsman Remake, és végül az Unknown 9: Awakening is. Hogy ezekbe mikor érkezhet meg az FSR 2.0, az egyelőre még nem ismert, de azt például könnyen el tudjuk képzelni, hogy a Forspoken már az októberi megjelenésekor támogatja majd a technológiát.