A ray tracinget használó játékokban kiemelkedően hasznosak, de manapság, mikor nehézkes új videokártyát szerezni, egyébként is jól jönnek azok az okos felskálázási megoldások, amik segítségével a videokártyánk tényleges teljesítményénél magasabb felbontásban élvezhetjük a kedvenc játékainkat. Az AMD részéről mindezt a júniusban bemutatkozott AMD FidelityFX Super Resolution nyújtja (nem csak AMD-s kártyákon futtatva), amiről már nyáron azt állították a játékfejlesztők, hogy rendkívül könnyű beépíteni a játékaikba, de ez nemrég még egyszerűbb lett.
Az AMD-nek köszönhetően ugyanis az Unreal Engine 4-hez is készült egy plugin az FSR beépítésére, aminek segítségével egyszerűen, egy jelölőnégyzet kipipálásával engedélyezhetik a motort használó játékkészítők a technológia használatát a saját alkotásukban. A Unity mellett pedig még mindig az Unreal Engine az egyik legnépszerűbb motor a játékiparban, az Apple elleni per tanulsága szerint hétmillió ügyfele van az Epicnek, akik használják a technológiát.
A plugin érkezését bejelentő posztban egyébként az AMD a Super Resolution használatára is ad egy csomó tippet a használatával kísérletező fejlesztőknek, így a felskálázás mértékére vonatkozó beállítások mellett néhány extra feature működését is bemutatják. Ennek köszönhetően számos játékba kerülhet be az AMD FSR, potenciálisan javítja a játékosok fram rate-jén. A jövőre nézve viszont valószínűleg rendkívül hasznos lenne, ha az Epic motorjának 5-ös verzióját is támogatná a technológia, ahogy teszi jelenleg a Unityvel és az Xbox fejlesztői környezetével is, bár ez is valószínűleg csak (fejlesztési) idő kérdése.