A Sony legutóbbi pénzügyi beszámolója alapján az éveken át tartó készlethiányt leküzdő PlayStation 5 már több mint 32 millió példányban talált gazdára, amivel továbbra is biztosítottnak tűnik a platform piacvezető pozíciója a becslések szerint 20 milliós darabszámban eladott Xbox Series-konzolokkal szemben. A japánok azonban nem húzzák be a féket, és most elindítottak egy új kampányt, amely sztárok bevonásával igyekszik felpörgetni az eladásokat.
A Sony Interactive Entertainment hivatalos blogján beharangozott PlayStation Playmakers program egy sor ismert személlyel kötött partnerséget takar, melynek keretében a sztárok nevével fémjelzett meglepetéseket és "élményeket" kapunk majd, bármit is értsenek az utóbbi alatt a marketingesek.
A Playmakers motorját az NBA legnagyobb sztárja, LeBron James rúgja be, akinek a rajongói egy egyedi PlayStation 5 burkolatnak és DualSense 5 kontrollernek örvendhetnek. A színes firkákkal és motivációs feliratokkal ékesített kiegészítők tervezésébe magát a kosarast is bevonták, aki egyébként hatalmas PS-rajongónak tartja magát, és már korábban is együtt dolgozott a Sonyval az All parents can relate kampányban.
A LeBron-féle kiegészítőkre vonatkozó hivatalos közlemény alapján az újdonságokat csak a direct.playstation.com webshopon keresztül lehet majd beszerezni, amely Európában mindössze 6 országot támogat. A listán sajnos nincs ott Magyarország, de a Németországban, az Egyesült Királyságban és Hollandiában élő olvasóink lecsaphatnak a lehetőségre, ha kezdetét veszi az ismeretlen időpontban induló előrendelés.
Ami pedig a Playmakers többi résztvevőjét illeti, a SIE olyan neveket nyert meg magának, mint például a focista Romero Lukaku, az NFL-sztár Ja'Marr Chase vagy a profi BMX-es Nigel Sylvester. Hogy pontosan mire számíthatunk tőlük, azt még ezen a héten le fogják leplezni a partnerek közösségi médiás csatornáin.