Amikor a PlayStation 4 Pro megjelenésekor arról beszéltünk, hogyan skálázza fel a Sony konzolja a képet a 4K monitorokhoz, még nem gondoltuk, hogy idővel a PC gamingben is fontos szerephez jutnak majd az ehhez hasonló megoldások. Pedig a DLSS-sel az Nvidia komoly hullámot indított, és azóta folyamatosan próbálnak egymásra licitálni az AMD-vel, és immár az Intellel is.
A pirosak most - alig néhány nappal azután, hogy a Red Dead Redemption 2-be bekerült az FSR 2.0 - bejelentették, hogy elkészültek az FSR 2.1-es változatával, ami azonnal elérhetővé is vált a Farming Simulator 22-ben.
Az új verzió elsősorban a ghostingot, vagyis a szellemképesedést hivatott kiküszöbölni, ami azért elő-elő fordult, ha felcsavartuk az FSR-t. A végeredményt ezen az összehasonlító videón nézhetjük meg.
Az FSR 2.1 természetesen továbbra is elérhető az AMD és az Nvidia tulajok számára is, míg a DLSS-hez csak a GTX vagy RTX kártyákat zümmögtetők férnek hozzá. Utóbbit mondjuk több játék támogatja, és egyelőre valamivel jobb is a teljesítménye, de az ilyen fejlesztésekkel a pirosak hamar felzárkózhatnak. Az FSR 2.1 hamarosan megérkezik a Hitman 3-ba is, és mivel a Cyberpunk 2077, a Scorn és a Lies of P fejlesztői is a 2.0-s változat implementálásán dolgoztak eddig, bizonyára ide is az újabb verzió fog már befutni.