A Kotaku kérdésére a Google PR-ese nyilatkozta azt, hogy már a tavalyi Project Stream kísérleti üzem alatt is simán tudtak közvetíteni egy 1080p felbontású, másodpercenkénti 60 képfrissítést tartó játékot egy 25 megabites interneten. Azóta pedig folyamatosan fejlesztik a rendszert, a kiadásig pedig megoldanak minden sebességgel kapcsolatos problémát.
A szóvivő úgy fogalmazott, hogy amikor a Stadia "valamikor később, de még idén" elstartol, a 4K felbontást és a másodpercenkénti 60 képkockás frissítést várják el a rendszerüktől "nagyjából ugyanilyen" sávszélesség mellett. Ez nagyjából egybevág azzal, amit a Stadiát bejelentő Phil Harrison is elmondott a tegnapi bemutató utáni interjúban, ő 30 megabites internetkapcsolatot vetített előre a 4K / 60fps minőséghez.
A Kotaku-cikk kommentelői közül többen ki tudták próbálni a Project Streamet tavaly, egy részük szerint nem volt probléma a sebességgel, de voltak, akik szerint még volt mit javítani ezen a téren. Viszont ez a projekt minden szinten kísérleti jellegű volt, és most már látható, hogy a Stadia előfutáraként indították el, szóval esélyes, hogy az ottani tapasztalatok alapján a szolgáltatás végleges startjáig tényleg stabilan tudják tartani az ígért minőséget ezen a 25-30 megabites sávszélességen is. Egy ilyen sebességű internet-hozzáférés pedig tényleg nem elérhetetlen, a hazai szolgáltatóknál még ennél gyorsabb netet is elfogadható áron adnak (bár persze biztosan akadnak olyan vidéki olvasóink, akik ezt azért meg tudnák cáfolni). Viszont az is tény, hogy mire a Stadia igazán kiforrja magát, már bőven terjedni kezd az 5G, ami nem csak sebességét, de a késleltetési idejét tekintve is nagy előrelépést hozhat.