Sajnos elmúltak már azok az idők, amikor a streaming szolgáltatók még büszkén hirdették a reklámmentességüket, a pandémia óta ugyanis a nagyobb platformok sorra indították el a hirdetésekkel felhígított csomagokat. Ezek többnyire átvették a legolcsóbb tagságok helyét, így aki továbbra is lemondana a filmezésbe belerondító mosóporos ajánlatokról, annak többet kell fizetnie, mint korábban.
Habár Magyarországra még nem ért el a jelenség, számos régióban már a Netflix, a Disney+ és a Max is reklámokkal kínálja az alapszolgáltatását, most pedig úgy néz ki, hogy az Apple TV+ is csatlakozni fog hozzájuk.
A Business Insider ugyanis egy nemrég publikált jelentésben azt írja, hogy az utóbbi időben a cupertinóiak több olyan szakembert is felvettek, akik a hirdetési üzletág megerősítéséhez szükséges tapasztalatokat hoztak a céghez. A legutóbbi szerzemény Joseph Candy, aki 14 évet húzott le az NBCUniversal hirdetési divíziójánál, az Apple-nél pedig az adatokon alapuló, célzott tévéreklámokért felelős vezetői posztra került.
Rajta kívül az almás cég tavaly a DirectTV-től, a Peacocktól és a FanDueltől is igazolt át magas beosztású reklámszakikat. A Business Insider szerint ez arra utal, hogy az Apple TV+ esetében is számíthatunk egy hirdetésekkel támogatott csomag indulására. Ami azt illeti, az almás cégnek van is némi tapasztalata ebben, a 2023-as baseball bajnokság közvetítéseinél ugyanis már értékesített hirdetési helyeket.
A 2020-ban elindult Apple TV+ ugyan továbbra sem számít a streaming piac domináns szereplőjének, a hirdetők számára viszont vonzóvá teheti, hogy a platform tartalmai többnyire jó kritikai fogadtatásban részesülnek, az évek során kialakított prémium arculatnak és az Apple eszközöknek köszönhetően pedig az itt elhelyezett reklámok egy tehetősebb vásárlói réteget érhetnek el. Ha még nem próbáltad a szolgáltatást, érdemes tudnod, hogy a legtöbb LG tévé tulajdonosa most 3 hónapos ingyen tagságra jogosult, amiről itt írtunk bővebben.