Bár a kínai Vivo világszinten az egyik legkeresettebb okostelefon-márka, az európai országokban eddig nem igazán volt jelen (de Oroszországban például már igen).
A legutóbbi jelentések szerint a Vivo tényleg szeretne betörni az EU-s országokba is idővel, a terveket folytatva pedig a következő állomást Ukrajna jelenti. Az országban már létrehozták a facebookos és az instagramos fiókokat, előkészítették a weboldalakat, és hamarosan piacra dobják a Vivo V15 Prót és a Vivo Y17-et.
A Technot úgy tudja, hogy a Vivo jelenleg is munkaerőt toboroz az országban: PR-szakembereket, dizájnereket, igazgatókat, menedzsereket is keresnek, többek között. Állítólag már a szervizközpont helye is megvan.
Bár a Vivo ukrán piacra érkezése nem sokkolja a világot, azt jól mutatja, hogy lépésről-lépésre terjeszkedik a kínai cég nyugatra. Remélhetőleg nem a Vivo emeli fel az egekbe a vételárait, hanem kedvező ajánlatokkal még több kiváló választást ad majd a fogyasztók kezébe, idővel egész Európában.