A Gmail logójában a boríték motívum a kezdetek óta jelen van, a mostani dizájn pedig 2013-óta változatlan. Ahogyan a vállalat különböző szolgáltatásokkal bővíti portfólióját, úgy szeretné arculatát egységesebbé tenni. Ennek köszönhetően változott meg a levelezőrendszer logója is. A borítékot egy "M" betű váltotta fel, mely a Google jellegzetes kék, piros, sárga és zöld színeiben pompázik.
A változtatásra azért került sor, hogy Gmail jobban beilleszkedjen a Google Workspace szoftverbe, melyet nemrég neveztek át G Suite-ról. A cég ennél drasztikusabb változtatásokat szeretett volna eszközölni, de a tesztcsoportok visszajelzései után megmaradtak a boríték száműzésénél. Hogy az új logó mennyire beleillik az arculatba, azt ez a videó remekül szemlélteti:
Ezzel párhuzamosan a Google Naptár, Dokumentumok és Meet logója is megváltozott, így senkinek nem lehet kétsége afelől, hogy ugyanabba a termékcsaládba tartoznak.