Alig néhány napja, hogy Európában is bemutatkozott a kurrens kínai márka új telefonszériája, mely szinte azonnal az érdeklődés homlokterébe került. Az eleinte olcsóságával hódító brand mára - megtartva a megfizethető vonulatot - csúcskategóriás darabjaival képessé vált olyan igények kielégítésére is, amilyeneket a kezdeti években még senki nem gondolt volna.
Két nappal a globális leleplezés után úgy tűnik, hogy a Magyarországon március 1-jén elrajtoló Xiaomi 14 Ultra máris jócskán túlszárnyalta elődjét, a Xiaomi 13 Ultrát. Hasonló a helyzet az alapkészülék esetében is, amelyről megerősítették, hogy hatszor annyit adnak el belőle, mint amennyit a Xiaomi 13-ból ugyanennyi idő alatt sikerült.
A Xiaomi a héten már Európában is piacra dobta a Xiaomi 14 és Xiaomi 14 Ultra modelleket. Bár a telefonok nem tűnnek hatalmas fejlesztéseknek tavalyi társaikhoz képest, a Xiaomi részéről most megerősítették, hogy mindkét készülékből több fogyott időarányosan, mint az előző széria darabjaiból.
Mint azt Lu Weibing, a Xiaomi elnöke és Redmi vezérigazgatója elárulta, az új Xiaomi 14 és Xiaomi 14 Ultra meglehetősen jól teljesít az öreg kontinensen. A telefonok még csak most kerültek forgalomba, de a vezető megerősítette, hogy a Xiaomi 14 Ultra eladásai háromszorosan meghaladják a tavalyi Xiaomi 13 Ultra eladásait.
Az alap Xiaomi 14 még jobban teljesít, állítólag hatszor annyit adtak el belőle, mint a Xiaomi 13-ból tavaly ugyanebben az időszakban, Európában. Azt, véletlen kiugrás vagy az eladásokban megmutatkozó trendről van -e szó, az elkövetkező napok mutatják meg.