A Revolut továbbra is az egyik legnépszerűbb banki startup, és bár tavaly a felhasználóinak száma nőtt, valamint az árbevétele is emelkedett, mégis egyre nagyobb a vesztesége, 2019-ben már 131 millió dollár volt - nagyjából a triplája annak, amit 2018-ban veszített a cég, az árbevétel viszont jóval lassabban, csak 180 százalékkal nőtt. A felhasználói tábor ugyanakkor tavaly 3,5 millióról 10 millióra bővült, mostanra kb. 13 millió felhasználója van globálisan a cégnek, ebből 220 000 üzleti ügyfél. 2019 végéig a Revolut-kártyákon 2,2 milliárd angol fontnak megfelelő összeget tartottak, ami több mint a duplája a 2018 végi értéknek.
A 2015-ben, Londonban alapított startup olcsó valutaváltó kártyát kínáló szolgáltatóként kezdett, de hamar sokoldalú lett, már tőzsdézni, megtakarítani és kriptovalutát kezelni is lehet vele. A cég célja, hogy egyetlen globális platformot építsen ki, ami a modern fogyasztók pénzügyi igényeit szolgálja ki.
Idén 5,5 milliárd angol fontra becsülték a cég értékét, amely Európába egyik legértékesebbnek tartott privát tech vállalkozása. A vezetőség összességében elégedett volt a 2019-es évvel, a dolgozók száma 633-ról 2200-ra nőtt. Az alapterméke továbbra is ingyenes, de vannak prémium szolgáltatásai, ezekből a bevétel majdnem 200 százalékkal nőtt tavaly, a bevétel nagyját azonban a pénzváltáson szerzik. A járvány alatt a brit kormányt azzal is igyekeztek segíteni, hogy adatokat osztottak meg a költekezési szokások változásairól.