Az internet nagy része a reklámoknak köszönhetően működik, néha azonban akadnak olyan hirdetések, amelyek túlságosan erőforrás-igényesek. A Google dolgozik rajta, hogy ezeket automatikusan blokkolja a jövőben a Chrome, és így ne lassuljon le a böngésző.
A Google az utóbbi időben nem tudta eldönteni, hogy mit tegyen a reklámblokkolás kapcsán. Törekvései azonban voltak és vannak a Chrome fejlesztőinek, a jövőben pedig egy olyan reklámblokkolót vetnének be, ami kilő minden olyan reklámot, ami túl sok hálózati forgalmat generál, esetleg leterheli a CPU-t.
Ez a reklámblokkoló kizárólag a problémás hirdetéseket lövi majd ki az oldalakon belül, a helyükön egy megjegyzést jelenít majd meg a szoftver.
Túl sok további részlet egyelőre nincs, így azt sem tudni, hogy mikorra számíthatunk az újdonság érkezésére. A szakértők szerint legjobb esetben is hónapok múlva, és mivel a Google-ről beszélünk, nem kizárt, hogy a projektet végül elkaszálják.