Elkészült a CompareMyMobile legújabb tanulmánya, amely a legnépszerűbb randiappokban elemezte a párokat, simításokat, lájkokat. Ezeket összegezve pedig arra jutottak a szakértők, hogy az Apple iPhone készülékek (és az Apple Watch, AirPods is ide sorolható) tulajdonosai 76 százalékkal vonzóbbak az emberek számára, mint azok, akik más fajta készülékeket használnak vagy pedig nem árulják el/mutatják meg, hogy milyen eszközük van.
A tesztekhez olyan, egyforma profilokat is bevettek, amelyek során az egyetlen különbség a birtokolt kütyü márkája volt. Ha a profil arról árulkodott, hogy az illetőnek iPhone-ja van, akkor 76 százalékkal többen "simították jobbra". Az Apple Watch 61, az AirPods 41 százalékkal növelte a vonzósági esélyeket. A Samsung mobilok 19 százalékkal tették vonzóbbá az átlagnál az embereket a többiek számára.
A Google mobilt használók azonban már 10 százalékkal kevésbé voltak vonzóak az átlagnál, míg a Sony, Huawei és OnePlus mobilokkal 14, 23 és 30 százalékkal zuhant meg a csáberő. Akinél pedig BlackBerry eszközt láttak, arra 74 százalékkal kevesebben szavaztak/simítottak. Az elemzők szerint a nőket jobban érdekli a leendő párjuk márkaválasztása, mint a férfiakat, a millenniumi korosztályt ilyen szempontból pedig jobban befolyásolja, hogy ki milyen mobilt használ, mint hogy milyen autója van.