Elon Musk, aki előszeretettel kommunikál mémeken keresztül, és kifejezetten viccesnek is gondolja magát (persze csak addig, amíg nem belőle űznek gúnyt), szerdán a profilján egy üzenetben azt írta, most ő a Twitter panaszvonala, szóval a tweet alá jöhet minden visszajelzés, gond és gondolat a közösségi oldallal kapcsolatban.
Talán senki nem lepődik meg, ha eláruljuk, percek alatt követhetetlenné vált a kommentszekció.
Néhány óra alatt, az eredeti tweetre reagálva körülbelül 83 ezer komment érkezett. Ezek között voltak mémek, javaslatok, ordas trollkodások és persze a témához egyáltalán nem kapcsolódó megjegyzések is.
A legtöbbek által feszegetett probléma természetesen a 8 dolláros árcédulával érkező, mindenki számára elérhető hitelesítési lehetőség volt, amivel komoly dezinformációs kampányokat lehetne a jövőben véghez vinni, ezt a saját kárunkon tanultuk meg. Emellett szóba került a weboldal és az app teljes átalakítása, egyesek a Fleetek visszatérését kérték (a Snapchatre és az Instagram sztorira hasonlító funkció), mások pedig afelől érdeklődtek, hogy miképp állítható meg a korai kopaszodás.
Complaint hotline operator online! Please mention your complaints below.
— Elon Musk (@elonmusk) November 9, 2022
Elon Musk valószínűleg hamar rájött, hogy ez ebben a formában még poénnak sem jó, szóval mindössze egy kommentre reagált, de később azért még írt a témával kapcsolatban. Egy önálló tweetben megjegyezte, a következő hónapokban sok hülyeséget fognak csinálni a Twitternél, hogy kiderítsék, mi az, ami működik, és mire nincs szükség.