Az online vásárlások során sokat segíthetnek a spórolásban az árösszehasonlító és a kuponos weboldalak, azonban ez mind időt és kutatást igényel. A Microsoft ezért úgy döntött, hogy mindkét funkciót beágyazza a jövőben az Edge böngészőjébe, és ezzel is megpróbál versenyelőnybe kerülni a böngészőt piacán. Jelenleg fejlesztés alatt áll mindkét újdonság, még csak alapfunkciók működnek. Az árösszehasonlítón már egy ideje dolgoznak, egyelőre ha egy termékoldalt kiválaszt egy kereskedő honlapjáról a felhasználó, akkor hasonlíthatja össze az árakat egy hivatkozás segítségével, melyben a Bing mutatja a konkurencia által megadott összegeket, ám jelenleg csak nagyon kevés amerikai bolt érhető el ezzel a funkcióval, szóval mi még várhatunk a sorunkra.
A kuponadatok automatikus kitöltésével a vásárlási kedvezmények automatikus megszerzésében segítene az Edge, így nem kellene kódok után vadászni a neten. Ezeket a lehetőségeket a vásárlás befejezése előtt dobná fel az Edge, pont úgy, mint a Chrome népszerű kiegészítője, a Honey, csak épp beépített módon.
Az új funkciókat egyelőre tesztelik, de idővel érkeznek majd a felhasználóknak is. Azt persze nehéz megtippelni, hogy Magyarországon ezek mennyire lesznek használhatóak, de reménykedünk benne.