A Google sok mindent szeretne elérni az új évben: csökkentené az Android töredezettségét, több Pixel okostelefont adna el, népszerűbbé tenné a Wear OS-alapú okosórákat. Ezeknél talán könnyebb lesz elérni azt a célt, hogy a Google Fit olyan platformmá váljon, ami az androidosokat és a Wear OS-használókat aktivitásra buzdítsa, illetve ennek segítségével kövessék az emberek az egészségügyi adataikat.
A 2018-ban teljesen újratervezett app nemrég újabb fontos frissítéseket kapott, most pedig 30 napos kihívással várja a felhasználókat, nehogy azok röviddel a fogadalmak megtétele után feladják a céljaikat.
Január 1-től az a cél, hogy minél több szívpontot szerezzenek a felhasználók, ezzel pedig az Instagramon és a YouTube-on is villoghatnak, ha használják a #GetFitWithGoogle hashtaget.
Azt nem tudni, hogy január végén jár-e bármilyen díj valakinek, de persze az önmagában is eredmény, ha valaki formába lendül vagy egészségesebbé válik.
A szívpontokat a lépésszámlálás helyett találta ki a Google: bármi számít, futás, biciklizés, hegymászás, szezonális sportok, még a hólapátolás is. Minél intenzívebb a program, annál több pont gyűjthető.