A koronavírus-oltásért kínált prémium funkciók után a Tinder most egy nagyszabású bővítéssel került a hírekbe, a randiapp ugyanis több újdonság érkezését is bejelentette a nyárra. Ezek közül talán a legérdekesebb, hogy az ún. match, azaz a kölcsönös szimpátia kifejezése előtt is beszélgetésbe kezdhetünk másokkal, ám nem úgy, ahogy azt elsőre gondolnánk.
A lehetőség ugyanis egy játék, a "Hot Takes" keretében valósul meg, ami minden nap, helyi idő szerint este 6 órakor kezdődik. A felhasználóknak ebben poénos feleletválasztós kérdésekre kell reagálniuk (pl. 4 opció közül rábökve a szerintük leginkább felvágósra), majd az algoritmus összesorsolja őket valakivel, aki hasonló válaszokat adott.
A felek innentől egy 30 másodperces chatelés során nyűgözhetik le egymást, melynek végén egy "Like", vagy "Nope" szavazattal dönthetnek a továbbiakról. Ezt, és az ismerkedés további új formáit a vadonatúj Explore-fül hozza el, ahol érdeklődési kör, tevékenységek, és megosztott tartalmak típusa alapján is válogathatunk majd a "húspiacon".
Végezetül pedig jönnek a videós profilok is: maximum 9 klippel turbózhatjuk fel az adatlapunkat, amit az appon belül szerkeszteni is tudunk. A platform ezzel deklaráltan a Z-generációt (kb. az 1997-2012 között születetteket) célozza, akik már a csaknem 75 milliós felhasználói bázis több mint felét teszik ki.
"A videók új módot nyújtanak a Z-generáció autentikus történeteinek elmesélésére, valamint a Tinder evolúcióját képviselik, melynek során az app egy multi-dimenziós élménnyé vált, ami tükrözi, hogy hogyan néz ki a randizás 2021-ben."
-írja a videókról a Tinder közleménye. A fiatalok felé való hangsúlyosabb elmozdulással a platformot birtokló Match Group bizonyára szeretné elkerülni a közönség elöregedését, melynek érdekében néhány éve még az érettebb felhasználókat célzó Hinge randiappot is felvásárolták, így már mindkét célcsoportot ki tudják szolgálni. Legalábbis a szándék ez.