Szokatlan hiba ütötte fel a fejét a legutóbbi márciusi Windows 10 frissítésnek köszönhetően. A Windows Latest beszámolói alapján ugyanis több felhasználó is arra panaszkodik azóta, hogy a számítógéphez csatolt nyomtató használatakor egyszerűen összeomlik a rendszer, és újra kell indítani a PC-t.
A márciusi, KB5000802 sorszámú frissítés automatikus, így a legtöbb felhasználó gépén már aktív. Ugyanaz a hiba fordult elő a beszámolók szerint Kyocera, Ricoh és Zebra nyomtatók esetében is, miszerint az Office vagy a Notepad rendszerén belül nyomtatási folyamatot kezdeményezve a hírhedt kékhalál oldal köszönti a felhasználókat. A jelek szerint a Kyocera nyomtatók drivere az egyik hibaforrás, de nem csak ez a márka érintett.
A Microsoft már elkezdett dolgozni a megoldáson, a Windows Support oldalon jelezte a cég, hogy milyen hibajelzést kapnak a felhasználók, illetve a Windows érintett verzióit is vizsgálják a szakemberek.