A Redmi rengeteg embert érdeklődését felkeltette a Redmi K20 és Redmi K20 Pro okostelefonjaival, amelyek prémium teljesítményt és hardvereket, valamint eszméletlenül jó ár-érték arányt ígérnek. A K betű konkrétan a "killer" szóra utal, a Redmi pedig többször is a csúcsmobilok gyilkosának nevezte a K20 Prót, magát a Redmit pedig az új OnePlusnak.
A Redmi most a következő fokozatra kapcsolt, és már óriási reklámplakátokon üzenget a OnePlusnak és a felhasználóknak Indiában. A megfogalmazás, az eltérő betűtípus és stílus mind arra utalnak, hogy a Redmi K20 Pro sokkal jobb, mint a OnePlus 7 (a OnePlus 7 Pro minden tekintetben inkább prémium megoldás, tehát nem ez az elsődleges célpontja a Redminek).
Ráadásul a Redmi reklámjai pontosan a OnePlus hirdetések mellett találhatóak. Pedig maga a OnePlus sem kispályázik, nem más, mint Robert Downey Jr. reklámozza az aktuális készülékeket.
A Redmi K20 és K20 Pro mindenesetre több régióban is Xiaomi Mi 9T és Xiaomi Mi 9T Pro néven jelennek majd meg.