Felhasználók visszajelzéseiből tudjuk, hogy a K&H Bank mobilalkalmazásának egy verziója egy hiba miatt rengeteg a pénzintézet rengeteg ügyfelének nehezíti meg a napjait. Egészen pontosan arról van szó, hogy az App Store-ból tisztázatlan bonyodalom miatt nem letölthető a legfrissebb verzió, enélkül azonban nem használható az app, szóval sokan patthelyzetbe kerültek.
Sajnos a probléma már csütörtök óta fennáll, a fejlesztők azonban már dolgoznak a javításon.
Az alkalmazásról visszapattanó ügyfelek a bank közösségi oldalain közzétett posztok alatt jelezték először, hogy nem működik a bejelentkezés, amire reagálva a K&H egy hibaüzenetet tett az app felületére, ezzel egyidőben pedig elérhetetlenné vált az App Store-ban is, külső linkről kattintva pedig azt írja ki az alkalmazásbolt, hogy nem támogatott a régió.
A HVG.hu szerint a bank ügyfélszolgálata már megerősítette a hiba fennállását, a fejlesztők azonban kiemelten foglalkoznak a javítással, amint ez elkészül, elérhetővé válik egy új verzió. A szituáció pikantériája, hogy a legfrissebb csomag, ami szükséges a bejelentkezéshez, egy ideig elérhető volt, aki tehát elég hamar frissített, most is zavartalanul használhatja a bank iOS-es alkalmazását.