Az Instagram nemrég bejelentette, hogy tényleg reklámokat tesz az Explore feeden belülre is. Ezt a feedet rengetegen használják arra, hogy helyeket, üzleteket keressenek, esetleg cégekkel vagy tartalomgyártókkal vegyék fel a kapcsolatot. A Facebook szerint emiatt ez az eszköz sok pénzt hozhat.
Az Instagram szerint a hálózatán lévő fiókok több mint 50 százaléka havi szinten használja az Explore feedet arra, hogy az érdeklődési körének megfelelő fotókat és videókat nézegessen, számára idegen fiókokból. A cég szerint az élmény szerves részét jelentik a márkák, ezért a következő hónapokban ebben a feedben reklámokat helyeznek majd el.
A változtatásokat lassan és átgondoltan vezetik majd be, tehát nem mindenkinél jelennek meg azonnal a reklámok. Akinél igen, az egy fotó vagy videó megérintése után hirdetéseket lát majd, akárcsak a fő hírfolyamban. A hirdetők persze így sokkal nagyobb közönséget érhetnek el.