Finoman szólva is rosszul reagált az internet népe arra, hogy a Netflix bejelentette, még idén bevezetnek egy olyan előfizetői csomagot, amiben reklámokkal kompenzálják majd a minden korábbinál alacsonyabb árat. Úgy látszik, a Netflix részvények földbe állása nem rettentette el a többi szolgáltatót, most a Disney CEO-ja is bedobta, hogy még idén reklámokkal teszik elérhetőbbé a szolgáltatásukat.
Miközben a legtöbb előfizetéssel kapcsolatban még csak pletykákat halhattunk, a Disney ügyvezetője, Bob Chapek hivatalosan is megerősítette, még 2022 vége előtt bevezetnek egy olyan csomagot, amiben a felhasználók kikerülhetetlen reklámokba fognak ütközni.
A Magyarországon június 14-én rajtoló platform kifejezetten jó áron kínálja a hazai nézőknek az éves előfizetést, aki azonban hajlandó lenne kompromisszumot kötni egy még kedvezőbb árcéduláért, annak egy darabig várnia kell. A bejelentés szerint 2022 végéig csak az Amerikai Egyesült Államokban indítják el az új csomagokat, és a világ többi része majd 2023-ban kerül sorra.
Ahogy a Netflix esetében, úgy most sem szükséges fáklyás felvonulást szervezni a cég székháza elé, mert a reklámokkal megszakított tartalmak nem a már meglévő előfizetői csomagokban bukkannának fel, hanem új, és ahogy már említettük, olcsóbb ajánlatokban. Ebben a cikkben ki is fejtjük, hogy miért nem tartunk ettől a trendtől.