Az Apple eredetileg 2017. szeptemberében csatlakozott az Instagramhoz, és egyből el is kezdte bátorítani az iPhone készülékek tulajdonosait, hogy címkézzék fel a megosztott fotóikat a #ShotOniPhone hashtaggel. Aki így tesz, annak a fotója akár az Apple fiókja alatt is felbukkanhat.
Az óriáscég most újabb kihívást indított. Január 22. és február 7. között keresik a 10 nyertes fotót, ami iPhone-nal készült. A legjobbakat februárban mutatják be, és később számos városban hirdetőtáblákon reklámozzák majd, illetve világszerte megjelennek a fotók az Apple boltjaiban. A fotók az Apple hivatalos oldalán is láthatóak lesznek.
A 10 fotót kézzel válogatja majd ki 11 bíró, akik között ott lesz Phil Schiller, az Apple marketinges alelnöke, Austin Mann és Annet de Graaf fotósok, illetve Pete Souza, Barack Obama fő fotósa.
Aki elmúlt 18 éves, az az Instagramon és a Twitteren is pályázhat a versenyre a #ShotOniPhone hashtaggel, és persze a használt modellt is oda kell írni. Aki nem szereti a közösségi oldalakat, az a nagyfelbontású fotókat a shotoniphone@apple.com címre küldheti e-mailben, de az elnevezési formátum a következő legyen: [keresztnév_vezetéknév_iphonemodell].