A Sennheiser jól ismert név az audió-termékek piacán, és számos népszerű GSP gamer headsetet is kiadtak az utóbbi időben. Ezekben közös, hogy a Sennheiser Communications A/S gyártotta, forgalmazta és szervizelte mindegyiket, de igazából ez egy közös vállalkozás volt a Sennheiser és a Demant között, 2003. óta. Idén viszont átalakul a cégek szerkezete.
A Sennheiser átveszi a Mobile Music headsetek divízióját, míg az üzleti megoldásokat és a gamer headseteket egy új és önálló cég, az EPOS futtatja a jövőben, amely a Demant tulajdonában van. A jelenlegi portfólió gyártását és forgalmazását is az EPOS végzi majd, tehát a jelenleg még Sennheiser név alatt futó termékekért is ez a vállalat felel innentől.
Azt nem tudni még, hogy a Sennheiser név teljesen eltűnik-e a gamer eszközökről, de az biztos, hogy a fő márkanév az EPOS lesz (mások gyakorlata alapján azonban nem zárnánk ki egy EPOS by Sennheiser jellegű utalást). A bejelentés mindenesetre már azt is említi, hogy idén legalább egy új termék érkezik az átnevezett cégtől.
A márka ismertté tételében egy globális kampány segítene, ami a játékosokkal ismertetné meg a friss nevet, hogy aztán előreláthatóan októberben már érkezhessen az első új, EPOS logós termék. Az új cég főhadiszállása Dániában található, de globálisan működik, és több mint 30 országban van irodája és partnere.