Az Apple egy ideje hadilábon áll a szoftverfrissítésekkel, az iOS 11 óta mindig akad olyan almás készülék, amelynek a tulajdonosai kisebb-nagyobb, de mindig igen kellemetlen hibákra panaszkodnak. Az iOS 11.1.2 globális "katasztrófát" okozott, de szerencsére viszonylag hamar befutott a problémákat javító iOS 11.2, hogy aztán újabb hibát hozzon.
A gyors szoftverfrissítés ezúttal a legjobb és legdrágább iPhone, az iPhone X felhasználóinak okoz kellemetlenségeket.
Egyes modellek tulajdonosai arra lettek figyelmesek, hogy az iOS 11.2 óta a Face ID nem hajlandó működni. A készülék egy üzenetben jelzi, hogy nem lehet aktiválni a Face ID-t az eszközön.
Egyelőre nem tudni, hogy mi okozza a problémát, ráadásul nem egységesen érintett az összes modell.
Aki megúszta, az örülhet, a többiek számára szerencsére létezik gyorssegély. Akinél megjelenik ez a hibaüzenet, annak kis szerencsével elegendő lesz újraindítania az iPhone X-et.
Ezt a bekapcsológomb és az egyik hangerőgomb lenyomva tartásával lehet megtenni, majd a csúszkát el kell húzni a kijelzőn. Ha a képernyő elsötétedett, akkor rövid várakozás után vissza lehet kapcsolni, a Face ID ezután elvileg működőképes lesz.