A negyedéves pénzügyi eredmények ismertetésekor a Facebook alapítója bejelentette, hogy a közösségi oldal nem kíván többet részt venni semmilyen politikai párbeszédben, tehát nem fog több politikai tartalmat ajánlani felhasználóinak az oldal.
Lehetett számítani hasonló lépésre már akkor is, amikor az elnökválasztás kapcsán kikapcsolta a Facebook a politikai tartalmú fizetett hirdetéseket, de a Capitoliumban történt események csak megerősíthették ennek a lépésnek a szükségességét.
Zuckerberg azzal magyarázta döntését, hogy nem szeretné, ha valakinek azért lenne rossz felhasználói élménye, mert túl sok megosztó politikai tartalmat lát, agresszív kommentekkel. Azt is mondta azonban, hogy a cégnek fontos, hogy a felhasználóinak kellő szabadságot biztosítson:
"Óvatosan kell egyensúlyoznunk, mert mélyen elkötelezettek vagyunk az önkifejezés iránt. Ha az emberek politikai diskurzusokat akarnak folytatni, vagy politikai csoportokba szeretnének belépni, célunk, hogy probléma nélkül megtehessék ezt. Viszont jelenleg nem tenne jót a Facebook közösségének, ha ilyen jellegű tartalmakkal látnánk el az oldalt."
Konkrétumot nem mondott arra vonatkozóan, hogy hogyan szeretné kivitelezni a közösségi portál kivonását a párbeszédből, egyelőre csak annyit lehet biztosan tudni, hogy ez egy hosszútávú cél és folyamatos munkát igényel, amin már dolgoznak egy ideje.