Senki ne lepődjön meg, ha a következő hónapok során megjelennek a reklámok a Facebook Messengerben. A Facebook bővíti az egyik tesztjét, amely eleinte csak Thaiföldön és Ausztráliában futott.
A reklámteszt immáron globális lesz, ami azt jelenti, hogy eleinte csak kevesen kapnak reklámokat július végén, majd az év során fokozatosan egyre több emberhez jutnak el az üzenetküldőbe épített hirdetések.
Amellett, hogy az üzenetküldő működtetését jövedelmezővé teszi ez a lépés, a márkák felfedezését is segíti a felhasználók számára. A cégek így egyre több embert érhetnek el a világon a reklámjaikkal.
Lefelé görgetve egyébként a teljes reklám megjelenik, arra nyomva pedig a termékoldalon találjuk magunkat. Aki már korábban beszélt egy céggel, az szponzorált üzeneteket is kaphat attól.
Bár felhasználói oldalról a reklám mindig zavaró, üzleti és Facebook-szemszögből ügyes húzás ez a mostani. A reklámok csak a főképernyőn jelennek meg, a beszélgetések közben nem.