A Netflix már régóta a streaming szolgáltatások piacának központi szereplője (és a még visszatetsző lépései is bejönnek üzletileg), pár évvel ezelőtt ráadásul a cég úgy döntött, hogy a gaming iparban is megpróbálja megvetni a lábát, amelynek következtében mostanra már nem kevés mobiljátékot is letölthetünk az előfizetésünkön keresztül.
Ezek egészen idáig teljesen ingyenesen jártak minden Netflix előfizetés mellé, viszont most úgy tűnik, hogy a cég nem teljesen elégedett ezzel a modellel, ugyanis a The Wall Street Journal értesülései szerint hamarosan többféle megoldással is megpróbálnak majd egy kicsit többet kisajtolni az üzlet ezen részéből.
Ha minden igaz, még nincs végleges döntés arról, hogy miként is változik az üzleti modell, de már több lehetőség is felmerült, mint pl. alkalmazáson belüli vásárlások, reklámok, prémium játékok (vagyis olyanok, amelyekért meglévő előfizetés mellett is fizetni kell).
A Netflix korábban azt nyilatkozta, hogy tudatosan zárkóznak el ezektől a modellektől, mert szeretnék megkülönböztetni magukat a mobil gaming piacon, ugyanakkor hasonló nyilatkozatokat tettek korábban a reklámokról és a jelszó-megosztásról is, így nem lenne meglepő, ha végül mégsem különböznének annyira a szektor többi szereplőjétől, ha a bevételszerzés maximalizálásáról van szó.
Te mit gondolsz? Meglépik majd ezeket?