A mobilgyártók az összehajtható mobilokkal képzelik el a jövőt, elvégre ezek trendik, felkeltik a figyelmet, nem utolsó sorban nagyon drágák, így a profit is nagyobb lesz az ilyen termékeken. Ezzel egyszerre veszélyesek is az összehajtható mobilok, hiszen kiforratlan a technológia, és egyelőre igen sérülékeny is, vagyis egy rossz termékkel hatalmasat bukhat bármelyik gyártó, főleg 1500-2000 eurós árak mellett.
Talán ez az oka, hogy az újítások terén igen merész Oppo nem dobta piacra a feltekerhető kijelzős mobilját, és nem tervez komolyan az új koncepciójával sem. Ennek megalkotásában egy japán dizájnstúdió, a nendo segített a cégnek: háromba hajtható okostelefonról van szó.
A készülék bezárt állapotban elfér egy tenyérben, 1,5 hüvelykes kijelzőre írja ki az értesítéseket. A második szakasszal már 3,15 hüvelykes a képernyő, ami ideális fotózáshoz vagy játékhoz a gyártó szerint. Teljesen kinyitva 7 hüvelykes, de nagyon keskeny a készülék. A burkolatára pedig négy kamera került, és elrejt még egy digitális tollat is.