Hirdetés

Hivatalos: érkeznek a reklámok Netflixre, de ezzel még jól is járhatunk



|

A Netflix ügyvezetője, Ted Sarandos megerősítette a korábbi pletykákat.

Hirdetés

Ha csak egy streaming szolgáltató kínálatának eléréséért fizetünk egy hónapban, az egyáltalán nem vészes: még a legdrágábbért is kevesebbet kell kiadnunk, mint egy pár mozijegyért. Persze ha már több iránt is érdeklődünk, hamar feljebb szökik a streaming-rezsi, és a jelenlegi gazdasági helyzetben mindig örülünk, ha valamin tudunk spórolni.

Már májusban is pletykálták, de most hivatalossá vált: a Netflix egy új, olcsóbb előfizetést vezet be, viszont aki ezt választja, annak cserébe reklámokat is el kell viselnie.

Hirdetés

Ted Sarandos, a Netflix egyik ügyvezető igazgatója a The Hollywood Reporter beszámolója alapján a Cannes Lions fesztiválon azt is elmondta, miért van szükség az új előfizetési szint bevezetésére.

"Egy jelentős felhasználói szegmenst kihagytunk, azokat, akik azt mondják: »Hé, a Netflix nekem túl drága, de nem bánom a hirdetéseket«. Ennek nyomán lesz egy hirdetésekkel támogatott szint; nem bővítjük a Netflix jelenlegi változatát reklámokkal."

Akinek tehát nem gond, hogy 2490 Ft-ot kell fizetnie, továbbra is elérhet mindent, amit eddig, de a spórolni vágyóknak már ennyit sem kell majd kiadniuk. Kérdéses, hogy ez hány előfizetőt fog visszacsábítani, miután több százezren kiestek, és ezt megérezte a költségvetés, valamint a részvényárfolyam is. A bevezetés dátumát még nem tűzték ki, vagy legalábbis nem közölték nyilvánosan.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.