Nemsokára elindulhat a TikTok videós közösségi oldal piactere, ahol - természetesen videós tartalommal, akár live streaming keretében - kereskedhetnek a felhasználók termékeikkel. A Financial Times két neve elhallgatását kérő forrásra hivatkozva azt írja, a vállalat partnerségre lép a Los Angeles-i TalkShopLive nevű szolgáltatással.
Ez egy szintén videós platform, ahol bárki árulhatja portékáit; az applikáció promóvideója azt mutatja meg, hogyan élnek ezzel a celebek, ismert zenészek, színészek. Egy kicsit olyan, mintha online TeleShopot néznénk hírességekkel, csak éppen mindez élő, a vásárlás mellett pedig kérdezhetnek is a bekacsolódó felhasználók. A Financial Times úgy tudja, egyelőre csak Észak-Amerikában indítják be a szolgáltatást. Egyelőre egyik cég sem kommentálta a lap értesülését.
A TikTok már próbálkozott hasonlóval Európában, de az akkor nem váltotta be a reményeket. A közösségi oldal kínai megfelelője, a Douyin azonban már működtet piacteret, ahol egy év alatt 10 milliárd termék cserélt gazdát. Egyébként a Metának már van videós piactere, a Facebook Live Shopping, ám ezt éppen októberben kapcsolják majd le.