Hirdetés

Ha ma nem tudsz telefonálni, nem nálad van hiba: hálózati problémákkal küzd a Yettel



|

Leállt a Yettel több szolgáltatása, azonban a helyreállítás után sem tapasztalt minden felhasználó problémamentes működést.

Hirdetés

Szombat reggeltől az egész délelőtt folyamán több probléma is adódott a Yettel szolgáltatásaival. A legtöbb esetben a hálózat egyáltalán nem volt elérhető, azaz sem hívásokat, sem pedig sms-eket nem lehetett kezdeményezni a szolgáltatón keresztül. A korábban Telenorként ismert szolgáltató több ügyfelénél még a mobilinternet-szolgáltatás sem működött.

A Yettel-felhasználók tömege jelezte az ország számos pontjáról egyre dühösebben a szolgáltató Facebook-oldalán, hogy hálózati probléma miatt néma a telefonjuk.

Hirdetés

Jobban mondva, minden esetben egy géphang válaszolt:

Az ön hívásáról a hívott felet sms-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe.

A Yettel ügyfélszolgálatát tárcsázva az alábbi tájékoztatást mondta be a géphang:

Tájékoztatunk, hogy Budapesten és környékén a viharos időjárás miatt egyes területeken szolgáltatáskiesés tapasztalható.

Volt olyan előfizető, akinél az "elgépelt" tárcsázásnál megszokott hangüzenetet lehetett hallani: Ezen a számon előfizető nem kapcsolható.

Az elsődleges jelentések szerint a viharos időjárás okozhatta a problémát, de azóta kiderült, hogy egy tervezett karbantartás nem várt fejleménye miatt egyes yettelesek tapasztalhattak akadozást. A szolgáltató az érintetteknek azt javasolja, tegyék repülő üzemmódba a telefonjukat, majd néhány másodperc múlva kapcsolják ki a módot, vagy pedig indítsák újra a készüléket, akár többször is. Felhasználói tapasztalatok szerint néhol ez valóban megoldást jelentett, de sok esetben a problémák továbbra is fennálltak. Bizonyára azért, mert a szolgáltatások fokozatosan álltak helyre.

A yettelesek nagy hangot adtak felháborodásuknak: szerintük a Telenornál nem voltak ilyen hibák, és tulajdonosváltás eddig semmiféle előnyt nem mutat.

Azóta a Yettel Magyarország hivatalosan is tájékoztatta lapunkat:

"Tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleink akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban, a hibát elhárítottuk. Az érintett ügyfeleknek szükséges lehet telefonjuk újraindítása vagy repülőgép üzemmód be- kikapcsolása. A kellemetlenségért elnézést kérünk."

Mint ismert, a Telenor Magyarország Zrt. március 1-jétől Yettel Magyarország Zrt. néven folytatja működését. A magyarral együtt három ország piacán működik a szolgáltató az új márkanévvel.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.