A Citromail felhasználóit maga a levelezőrendszer mögött álló norvég Fjordmail International tájékoztatta a napokban arról, hogy nem is olyan sokára fizetéssé válik a szolgáltatás. A Citromail mögött tavaly nyárig a Centrál Médiacsoport Zrt. állt, de eladták azt a Fjordmail Internationalnek.
Most gyakorlatilag két út áll a jelenlegi felhasználók előtt: vagy kifizetik a havi 1999 forintos előfizetési díjat (negyedéves és féléves előfizetéseket fognak bevezetni) vagy pedig végleg elhagyják a rendszert és keresnek maguknak egy másik levelezőplatformot.
A változásokkal együtt jár majd az is, hogy nagyjából február végétől teljesen el fognak tűnni a reklámok a Citromail felületéről, ami egyébként mobilkompatibilissé válik (ezzel együtt eltűnik a dedikált mobilalkalmazás), sőt 10GB-nyi tárhelyet is kapnak a felhasználók.
Az új, előfizetéses rendszert minden felhasználónak április 12-ig van lehetősége aktiválni. A Fjordmail International tájékoztatása arról már nem mesél, hogy egészen pontosan mi történik azzal, aki ezt elmulasztja, de egészen bizonyosan nem fogja majd elérni saját profilját, illetve magukat a leveleit.