A Dubsmash még 2014-ben indult el, de nem lett valami ismert globálisan - pedig épp ugyanarra jó, mint a TikTok. Amikor azonban a TikTok felbukkant, a Dubsmash teljesen háttérbe szorult.
A Reddit nemrég hivatalos közleményben tudatta, hogy felvásárolja a TikTok riválisát: a Dubsmash 12 fős gárdája csatlakozik a Reddit 700 fős csapatához. Ez a Reddit első komolyabb felvásárlása a 15 éves története során.
Az üzlet részleteit nem hozták nyilvánosságra, de a Dubsmash megtartja a saját platformját és márkáját, az appjai is működhetnek tovább, az eszközeit pedig egyszerűen csak integrálja a Reddit a saját infrastruktúrájába.
A Reddit azt reméli, hogy nagyot szól majd a videós újdonságuk, amelynek eddig elég szűk volt a felhasználói tábora. A Reddit szerint a Dubsmash-t elsősorban amerikai fekete fiatalok használják, 70 százalékban lányok. A jövőben ezeknek a tartalomgyártóknak is kedveznének, az eddig kevésbé képviselt közösségeknek is biztonságos és sokat ígérő platformot adnának.