Mifelénk ugyan a Pizza Hut vetette meg a lábát, de az Egyesült Államok legnagyobb pizzás értelemhálózata az 1960-ban alapított Domino's, amely csak az USA-ban több mint 6500 egységben szolgálja ki az embereket, világszerte pedig 5700 városban van jelen.
A michigani központú lánc természetesen kiszállítási szolgáltatást is nyújt, ami most teljesen új szintre emel a cím nélküli kézbesítéssel. A Domino's-nál immáron olyan helyekre is rendelhetünk, amelyek nem rendelkeznek lakcímmel, méghozzá egy digitális térkép segítségével
"A Pinpoint Delivery szolgáltatással a vásárlók számtalan dinamikusan létrehozott hiperlokális helyen vehetik át a rendelésüket, megadott cím nélkül. A Domino's Pinpoint Delivery lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy nyomon kövessék rendelésüket, lássák a sofőr GPS-helyzetét, megtekinthessék a várható érkezési időt, és szöveges értesítést kapjanak a kiszállításról. A Domino's akkor is figyelmezteti a vásárlókat, amikor a kiszállító szakértőjük megérkezik az átvételi helyre, ekkor a telefonjukon egy vizuális jelzést aktiválhatnak, amely segít a sofőrnek kiszúrni őket.
- írja az új megoldásról az étteremhálózat, amely ezek szerint "kiszállító szakértőnek" hívja a futárjait. Magyarán a Pinpoint Delivery segítségével akár parkokba, egy bizonyos padhoz vagy a tópartra is kérhetik a pizzájukat az éhes amerikaiak.
A fejlesztésről olvasva felvetődhet a kérdés, hogy ez eddig miért nem jutott eszébe senkinek, de a válasz talán az, hogy egyszerűen nem volt rá szükség, hiszen a legtöbb kiszállítós szolgáltatással valószínűleg eddig is meg lehetett beszélni telefonon, hogy X vagy Y helyre kérjük a szállítmányt (e sorok írója legalábbis már 15 éve is rendelt tópartra pizzát).
A Domino's megoldása viszont annyiban új, hogy teljesen digitalizálja a folyamatot, és még élő követést is nyújt mellé. Manapság pedig a legtöbben már alkalmazásokon, webes felületeken keresztül adják le a rendelést, ami a Pinpoint Deliveryvel most eljutott oda, amihez eddig még telefonálni kellett.