A legtöbb vásárló valószínűleg soha nem veszi igénybe a hivatalos támogatási csatornákat, pedig az Apple egész jól el van látva ezekkel: a telefonos segítségnyújtás mellett a cég az interneten is elérhető, ahol az Apple Support Twitter/X- és YouTube-fiókjain, illetve a hivatalos fórumon is tehetünk fel kérdéseket a munkatársaknak.
Eddig legalábbis így volt ez, egy friss jelentés szerint viszont vége a jó világnak, a cupertinóiak ugyanis felszámolják az írásos támogatásért felelős csapatukat.
A beszámoló a MacRumorstól származik, amely több belsős forrásra hivatkozva állítja, hogy a döntés következményeként október 1-től nem kaphatunk majd emberi választ az Apple Support online csatornáin, így a Twitteren/X-en küldött közvetlen üzenetekre és a YouTube-on vagy a támogatási fórumon írt kommentekre sem. Az ügyfeleknek ehelyett egy automatizált üzenettel kell beérniük, amely más, meglévő csatornákra tereli őket.
A portál úgy tudja, hogy a szolgáltatás felszámolása több száz ember állását érinti, akik egy részét egy szükséges átképzést követően a telefonos segítségnyújtásban foglalkoztatják tovább, ám nem mindenki fogadja el az új szerepet, ami "haraghoz és frusztrációhoz" vezetett az operátorok körében. Az egyik forrás szerint a telefonszolgálatot vállaló alkalmazottak már novemberben elfoglalhatják az új helyüket, a többieknek viszont egy másik munkáltatót kell keresniük, hacsak nem egészségügyi akadálya van annak, hogy telefonos diszpécserként folytassák, ebben az esetben ugyanis más megoldást ajánl a vállalat.